Fowroka adattára

Itt megtalálod azokat a file-okat amiket megosztottam a neten! Minden feltöltésemet a Data.hu-n osztottam meg.

Kategóriák

Bannercsere

Archívum

L.L. Junior-Nincs határ

2009.12.06. 21:48 :: fowroka

Technikai információk:
Bitsebesség: 128kbps
Audiósávok száma: 1
Formátum: MPEG3
Csatornák száma: 2 (sztereo)

Tracklist:

1. Összetart a dal
2. A tej fekete
3. Szingli dal
4. Nem vagyok én olyan gazda
5. Pénz
6. Csak egyszer
7. Merre visz az út
8. Tetszel nekem
9. Minden blodogságom vagy
10. Ma éjjel
11. Igaz legyen
12. If you love me

http://data.hu/get/1949322/L.L.Junior-Nincs_hat_r.rar

Szólj hozzá!

Címkék: zenék

A bejegyzés trackback címe:

https://fowrokaupload.blog.hu/api/trackback/id/tr981579017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása